با وجود این واقعیت که سوخت دیزل عمدتا برای اطمینان از خلوص گروه موتور پیستون سیلندر طراحی شده است ، این همیشه امکان پذیر نیست. علت این است که کیفیت پایین سوخت و وجود ترکیبات شیمیایی مستعد ابتلا به کوک شدن است. البته، هنگام سوختن سوختگی ها، ذخایر کربن شکل می گیرد، به خصوص در پایین سیلندر، جایی که آن بسیار متراکم است و دارای رنگ تیره ا
<div id="763788755"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/WaRFg?data[rnddiv]=763788755&data[responsive]=yes"></script></div>
ست. در نازل نازل ها و سمپاش ها، یک سپر نفتی سبک تر ظاهر می شود.
درباره این سایت